Hanger Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 (edited) SOLD - Pending payment Hey gang, I have a Silent Partner up for grabs. Like new/ never used. Best regards, -Rob Pic 1 Pic 2 Edited December 28, 2010 by Hanger Quote
JosephH Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 That's a good deal for someone so inclined. Quote
billcoe Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 Hey, if you're going to start giving shit away, I want to be in front of that line Roberto! I payed $200 for mine, bet the guy you sold this one too puts it on ebay. Quote
Kletterhund Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 I use mine... They work pretty good! Quote
Hanger Posted December 28, 2010 Author Posted December 28, 2010 Hey, if you're going to start giving shit away, I want to be in front of that line Roberto! I payed $200 for mine, bet the guy you sold this one too puts it on ebay. Ya' know, I do typically offer you the right of first refusal! *laughs* Good thing you already had one ;-) BTW: I'll be posting shoes, cams, tricams, aliens, and ball-nuts here before too long. I'll shoot you an email with the details. Lemme know when you're ready to go punch holes in paper! Quote
billcoe Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 I'm going to use it Bill LOL! Like Robert says, I already have one I don't use, you got a great price, congrats. Quote
Recommended Posts