Jump to content

nalo

Members
  • Content count

    240
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About nalo

  • Rank
    enthusiast
  • Birthday 03/11/1982

Converted

  • Occupation
    let's not speak about such things here, ok?
  • Location
    vordhosbn
  1. Actually, I kind of like the idea of scaring the crap out of him... lol. Anyway, this is kind of a one shot deal, cause of time limitations and the fact that I live 1300 miles away. I'm not trying to turn him into a climber, just trying to go climbing. He's done a fair amount of alpine hiking and stuff, even some 3rd class scrambles, so I think he'll be able to keep his head together. SEWS sounds good... I've actually done that route before, and the ambiance can't be beat. My only complaint is that I'm planning to do the east buttress a few days later and descend the South Arete, and I don't really want to drive back and forth to washington pass twice. Anyone done vesper peak up by dtown? looks pretty nice to me. thanks for the input, I appreciate it, and so does keith.
  2. I used to live in seattle but now reside in SoCal. I'll be back near the end of July for the sister's wedding and I want to go get on something easy with my 55 y.o. dad. He's pretty fit but no climbing experience. I was thinking about the tooth, and other ideas? How hard can a 50 yo guy climb if you stick him in some rock shoes and put him on toprope?
  3. Hey, I'm moving to san diego soon, and I'm wondering if there's some message board or other source of info similar to CC.com. thanks ps what's up ralph
  4. well, i ended up just hanging out at 38. not an amazing day of climbing, but it was really nice out and I played with the rope swing under the bridge by the fire training academy.
  5. hey if total soul or Silent running are such classics and moer temperature appropriate for tomorrow, lets go climb 'em
  6. psh... i need to get a tan... unless you've got a better suggestion? and a partner for me...
  7. It's gonna be sunny and I really want to do giants tears, or dreamer depending on how hard we want to pull. I was all set to go but something fell off of a pallete and stabbed my partner's foot. I've got rack and rope and car and skills and fun, safe attitude... all I need now is a partner. -jesse
  8. Lots o' shit for sale

    ok, what hasn't been sold?
  9. Mt Stuart

    yeah!
  10. if the weather's good/ok (looks like it might be), want to go pull down on some slimey seattle area rock? i'll drive, got gear .10+/.11- -jesse
  11. 38 on friday

    yeah, i know it's cold but it's sunny too. let's go pull down on some slimey rocks. 10+/11- jesse
  12. ahh, stoners and heat guns... you're takin me back, 111.
  13. Another rappel faiure

    rap failure scares the shit out of me. Scares me like nothing else. I've rapped many times and experienced failure zero times, but I can imagine the feeling of panic as the line you're hanging from goes slack and the rock unstoppably accelerates in front of you.
  14. who currently owns/manages the area?
  15. Somehow I ended up at the lake below rattlesnake ledge today... there were trails that aparantly went up there... the rock quality didnt look too bad to me, and the blocky area on the lower right looked very promising as a sport area. Does anyone have any further info on this interesting area?
×